8.05.2012

Afirmacje dobrobytu

Mój dochód stale wzrasta i wiedzie mi się we wszystkim.

Dziś jest uroczy dzień. Pieniądze przychodzą do mnie oczekiwanymi i nie oczekiwanymi drogami.
Mam wszystko czego potrzebuję.
Sukces jest wpisany w moje życie.
Kocham pieniądzę.
Mam tyle ile dam.
Stać mnie na wszystko.
Przyjmuję wszystko czego potrzebuję
Wszędzie czekają na mnie wspaniałe okazje i prezenty.
Otwieram się na pomyślność w życiu.
Moją drogą jest - zarabianie pieniędzy. O tak zarabiam dużo pieniędzy.
Zarabiam 10 000 zł miesięcznie.

  Dzisiaj jest piękny dzień. 
Spływa na mnie obfitość pieniędzy. 
Nowe drogi otwierają drzwi do mojego dobrobytu. 

Osiągam swoje finansowe cele , łatwo i bez wysiłku. Zarabiam świetne pieniądze.
Szanuję siebie w pełni. Szanuję swoją pracę. Szanuję swoje pieniądze.
Promienieję sukcesem.
Powodzi mi się na każdym kroku.
Wszyscy są dla mnie obfitością.
Obfitość jest moim idealnym stanem.

 Każdy dzień swojego życia jest wypełniony magią pieniędzy. 
Mam ich nieograniczoną ilość.

Teraz zasługuję na dobry dochód.
Teraz zasługuję na dobrą pracę.
Zawsze mam swoje pieniądze.
Czuję całą obfitość w każdej sekundzie mojego wspaniałego życia.
Zasługuję ma bogactwo.
Zasługuje na finansową obfitość w moim życiu.
Zasługuję na dużo pieniędzy.


Jestem ubrana od stóp do głowy w obfitość. Metka nigdy nie traci ważności. 

Jestem najlepszym sprzedawcą . Moja sprzedaż ciągle wzrasta.
Jestem taka bogata.
Jestem spokojna o moje finanse.
Jestem dzieckiem dobrobytu.
Jestem dzieckiem obfitości.
Jestem bogata i bardzo szczęśliwa.
Jestem zabezpieczona finansowo.
Jestem spełniona zawodowo i finansowo.
jestem aniołem swojej pracy.
Jestem bogata w swoje myśli o obfitości.
Jestem pełna ambicji i z łatwością je osiągam.
Jestem na właściwym miejscu .
Jestem bezpieczna.
Jestem rekinem kredytowym.
Jestem magnezem dla pieniędzy.
Jestem pilnym pracownikiem. Wykonuję swoja pracę z uśmiechem.
Jestem spokojna o moje dochody.
Jestem szczęśliwą osobą , moje szczęście jest zaspokojone finansowo.
Jestem z siebie dumna.
Jestem bezpieczna w swoim świecie finansowym.
Jestem taka szczęśliwa z moim bogactwem.
Jestem spokojna o moją pracę.

 Mój majątek jest w mojej głowie. 
Widzę go. 
Czuję go!! 
Jestem.

Moja praca daje mi tyle szczęścia finansowego.
Moja wiara i praca przynosi mi obfitość.
Moja praca jest szczęśliwym niebem.
Moja praca ciągle promienieje.
Moja praca jest wspaniała.
Moja praca właśnie mnie znalazła. Znalazłam moją pracę. jestem szczęśliwa - od teraz mogę zarabiać pieniądze.
Moja praca otwiera szeroko ramiona. Ja otwieram ramiona i z wdzięcznością przyjmuję swoje obowiązki.
Moja praca daje mi dużą satysfakcję.
Moja praca jest moim dobrem
Moja praca daje mi tyle uśmiechu i pieniędzy.
Moja nauka w pracy daje mi takie możliwości. Jestem chłonna wiedzy.
Moja praca jest pełna wyznań - podołam im.
Moja praca jest cudowna.
Moja praca jest sumiennie wynagradzana.
Moja praca czeka na mnie.
Moja praca jest moim azylem finansowym
Moja praca służy dobrym zmianą.

 Moja sprzedaż ciągle wzrasta.


Moi klienci potrzebują moich usług, Dzisiaj moja praca nabiera tempa. Mam bardzo dużo zleceń do zrobienia. Spotkania z klientami przynoszą mi pieniądze i uśmiech.
Moje spotkania z klientami są dzisiaj bardzo owocne.
Mam dużo klientów. Mam mnóstwo zleceń w pracy. Jestem spełniona zawodowo.
Moi klienci są najlepszymi ludźmi, z którymi uwielbiam pracować. Ubóstwiam swoją pracę.
Moje największe dobro przychodzi teraz do mnie w postaci moich klientów.
Przyciągam klientów, którzy chętnie korzystają z moich usług finansowych . Mam ich bardzo dużo.
Dzisiaj i każdego dnia pieniądze są ze mną gdziekolwiek jestem. Nie opuszczają mnie na krok.
Nic nie dzieje się bez przyczyny. 
Jestem bogata w myślach, słowach, sercu, duszy i ciele, marzeniach. 

Kocham swoja pracę. Jestem w niej spełniona i pełna pomysłów.
Piękny dzień. Moja praca jest mi tak bliska.
To ja tworzę moja pracę.
Wewnętrznie czuję się radosna z mojej pracy.
Dzisiaj jest piękny dzień. Obfity w nowe propozycje pracy.
Obiecuję sobie pracować dzielnie i sumienie.
Wyrażam swoja miłość i twórczość poprzez pracę.
Praca przychodzi mi łatwo.
Wdzięczność, swoboda , praca . Ach to ty :)
Jak dobrze być w mojej pracy. Spełnienie zawodowe jest Cudem.
Dażę miłością moja pracę. Daże miłością moich klientów.
Wysyłam miłość do mojej pracy
Zawsze mam łatwą pracę.
Z miłością myślę o mojej pracy. Z chęcią uczę się nowych rzeczy - z łatwością doskonalam swoją wiedzę.
Wszędzie widzę pieniądze. Są ze mną w każdej chwili.
Cokolwiek, gdziekolwiek pracuję. Jestem najlepsza w tym co robię.
Mam plan na swoja pracę.
Mam wszelkie środki do realizacji swoich celów.


Pieniądze kochają mnie i przychodzą do mnie jak ulubiony piesek.

Pieniądze przychodzą do mnie naturalnie i zawsze.
Pieniądze są dla mnie darem.
Pieniądze przychodzą mi łatwo.
Pieniądze są moimi najlepszymi przyjaciółmi.
Pieniądze lecą do mnie z nieba.
To jest wspaniały czas na mój dochód.
Dostaje pieniądze od ludzi, którzy je mają.
Szanuję swoje pieniądze.
Bezpiecznie czuć swoje pieniądze.
Wielkie rzeczy tworzę w mojej pracy.
Myślę o swoich pieniądzach z dużym szacunkiem i miłością.
Kocham wydawać pieniądze.


Widzę siebie bogatą.


Dziękuje , że jestem teraz bogata, dobra, pracowita i szczęśliwa.
Dziękuję , że jestem teraz  tu gdzie jestem.
Dziękuję za moją pracę.

Bogactwo i ja jesteśmy jednością.
Bogactwo i dobrobyt płynie do mnie teraz.
Błogosławię moją pracę z miłością i obserwuję jak się pomnaża.
Błogosławię mój dochód z miłością i obserwują jak się pomnaża.

 Widzę moją fortunę i uśmiecham się do niej.

Uczucie radości przyciąga obfitość.
Wszystko i wszyscy przynoszą mi dobrobyt i obfitość.
Mam wielką wartość będą po prostu sobą.
Wszystkie moje potrzeby są zaspokojone natychmiast.
Im więcej daję tym więcej otrzymuję.


.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz