15.04.2012

Moje myśli to moim najlepsi przyjaciele

Moje myśli to moim najlepsi przyjaciele.

Dawniej bałam się swoich myśli , bo sprawiały , że czułam się nieswojo. Sądziłam ,że nie mam nad nimi żadnej kontroli. Potem nauczyłam się, że moje myślenie tworzy moje doświadczenia i że mogę wybierać takie myśli, jakie tylko chcę. W miarę jak uczyłam się przejmować nad nimi kontrolę i łagodnie kierować zgodnie z własnymi życzeniami , całe moje życie zaczęło się zmieniać na lepsze. Teraz wiem, że świadomie wybieram swoje myśli, które kształtują moje życie. Teraz , gdy zaskakuje mnie negatywna myśl, pozwalam jej przepłynąć jak chmurce w letni dzień. Postanowiłam uwolni si od żalu, wstydu i winy. Decyduję się na tworzenie myśli pełnych miłości, pokoju i radości, zadając sobie jednocześnie pytanie, jak mogę się przyczynić do uzdrowienie planety. Moje myśli stały się moimi przyjaciółmi, a ja tworzę je z radością.

Myśli tworzą obraz mego życia.


" Medytacje leczące duszę i ciało - Louise L.Hay "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz