8.06.2012

AFIRMACJE (z książki Louise Hay)

Afirmacją  jest wszystko, cokolwiek mówimy czy myślimy. Afirmacja otwiera drzwi. Jest punktem wyjścia na drogę przemiany. Każda skarga jest afirmacją, przywołaniem czegoś, czego, jak uważasz, nie chcesz w swoim życiu.
Ilekroć unosisz się gniewem, potwierdzasz, że chcesz doświadczać więcej gniewu. Ilekroć czujesz się ofiarą, potwierdzasz, że nadal chcesz czuć się ofiarą. Jeśli masz poczucie, że Życie nie oferuje Ci tego, czego chcesz od świata, jest pewne, że nigdy nie otrzymasz dobrodziejstw, które daje ono innym – tj. nigdy, dopóki nie zmienisz swojego sposobu myślenia i mówienia. 

Uwaga! Zawsze będą wygrywać afirmację „marudne”, gdyż jest ich więcej i zwykle wypowiadane są bardzo emocjonalnie. Ważne jest, byś zawsze formułował swoje afirmację w czasie teraźniejszym. Wszechświat bierze zaś twoje myśli i wypowiedzi dosłownie i daje Ci to, co mówisz, że chcesz. Zawsze. 
 
Nie trać czasu na rozpamiętywanie wszystkiego, co Cię ogranicza: kiepskich relacji z ludźmi, kłopotów, chorób, niedostatku itd. Im więcej rozmawiasz o jakimś problemie, tym silniej zakotwiczasz go w jego przystani. Nie obwiniaj też innych za to, co wydaje się złe w Twoim życiu – to kolejna strata czasu. Pamiętaj, że podlegasz prawom własnej świadomości, własnych myśli i przyciągasz ku sobie określone doświadczenia w konsekwencji swojego sposobu myślenia.

Nic, żadna osoba, miejsce czy rzecz nie sprawują władzy nad Tobą. To Twoje myśli kreują Twoje życie.

Uważam, że sami stwarzamy wszystkie choroby swego organizmu. Ciało, jak wszystko inne w życiu, jest zwierciadłem naszych myśli i przekonań. Bez przerwy coś nam komunikuje, musimy tylko znaleźć czas, by go posłuchać. Każda komórka naszego ciała reaguje na każdą naszą myśl i każde wypowiadane słowo.

Następnym razem, gdy uświadomisz sobie, że jesteś zestresowany, zapytaj siebie, czego się boisz. Harmonia oznacza pozostawanie w zgodzie ze sobą. Nie można jednocześnie odczuwać stresu i wewnętrznej harmonii.
Poczucie osamotnienia i braku miłości po prostu odpycha ludzi. Nie można uzdrowić związku przez podkreślanie, tego, jak jest okropny, bo to jedynie kieruje uwagę na problemy. Pracuj nad miłością do siebie. Życie zawsze rzutuje z powrotem na nas te uczucia, które nosimy w głębi siebie.

Nie marnuj czasu na negatywne myśli i emocje, gdyż wytwarzają tylko więcej tego, czego jak mówisz, nie chcesz. Jeśli praktykujesz pozytywne afirmacje i nie osiągasz efektów, sprawdź, ile razy w ciągu dnia pozwalasz sobie na przygnębienie czy zdenerwowanie.
Jeśli trzymasz się przeszłości, nie możesz być jednocześnie w teraźniejszości. A wyłącznie w bieżącej chwili w „teraz”, myśli i słowa mają moc.

Nieuczciwość wszelka blokuje dostatek – jeśli kradniesz czas, obrabowujesz innych z szacunku, kradniesz partnerów to sygnalizujesz światu „Nie zasługuję na dobro”.
Tworzysz każdy moment swego życia – to też forma kreatywności. 
Bez względu na to, jak cudowna jest chwila obecna, przyszłość może być jeszcze bardziej satysfakcjonująca i radosna. Wszechświat ciągle czeka z uśmiechem i bez ponaglania byśmy dostosowali swój sposób myślenia do rządzących nim praw. Kiedy osiągamy taką harmonię, wszystko płynie samo. Można tego dokonać. Ty możesz to zrobić. Ja mogę to zrobić. Wszyscy możemy to zrobić. Zdobądź się na ten wysiłek. Będziesz zadowolony. Cały Twój świat zmieni się na lepsze.  
 
POZYTYWNE AFIRMACJE

Zamiana  negatywnych afirmacji w pozytywne
 
Nie cierpię swojego ciała. Kocham i doceniam swoje ciało.

Nigdy nie wystarcza mi pieniędzy. Pieniądze wpływają w moje życie wartkim strumieniem.

Jestem wykończony tymi chorobami. Pozwalam swojemu organizmowi powrócić do naturalnego stanu zdrowia.

Jestem za gruby. Szanuję swoje ciało i bardzo o nie dbam.

Nikt mnie nie kocha. Promienieję miłością i miłość wypełnia moje życie.

Nie jestem twórczy. Odkrywam talenty których w sobie nie podejrzewałem.

Utknąłem w tej cholernej firmie. Wciąż otwierają się przede mną wspaniałe nowe perspektywy.

Nie jestem dość dobry.  Przechodzę proces pozytywnych zmian i zasługuję na to, co najlepsze.


Pozytywne afirmacje zdrowia

Smakują mi pokarmy najlepsze dla mojego organizmu. Kocham każdą komórkę swego ciała.

Oczekuję zdrowej starości, gdyż teraz z miłością opiekuję się moim ciałem.

Wciąż odkrywam nowe sposoby poprawy swojego zdrowia.

Przywracam ciału optymalne zdrowie, dając mu to, czego potrzebuje na każdym poziomie.

Jestem wolny od bólu i pozostaję w pełnej harmonii z życiem

Uzdrowienia są faktem! Usuwam z drogi swój umysł i pozwalam, by inteligencja mego ciała w naturalny sposób dokonała uzdrawiającego dzieła

Moje ciało zawsze czyni wszystko, by zapewnić doskonałe zdrowie

Wprowadzam w swoim życiu równowagę między pracą, wypoczynkiem i zabawą. Przeznaczam na nie tyle samo czasu

Jestem wdzięczny za to, że dziś żyję. To radość i przyjemność przeżywać kolejny wspaniały dzień

Jestem gotów zwracać się o pomoc, kiedy jej potrzebuję. Zawsze wybieram terapeutę stosownego do moich potrzeb

Ufam intuicji. Jestem gotów słuchać tego spokojnego, cichego głosu w sobie.

Dużo śpię każdej nocy. Moje ciało docenia to, jak dbam o nie.

Z miłością czynię wszystko, co w mojej mocy, by wspierać swoje ciało w zachowywaniu doskonałego zdrowia

Dokonuję zdrowych wyborów. Mam szacunek dla siebie

Mam swojego anioła stróża. W każdej chwili jestem pod opieką i ochroną.

Doskonałe zdrowie jest moim prawem i domagam się go teraz

Poświęcam część swojego czasu na pomoc innym. To służy też mojemu zdrowiu

Jestem wdzięczny za swoje zdrowe ciało. Kocham życie

Jestem jedynym człowiekiem, który pełni kontrolę nad swoimi decyzjami żywieniowymi. Zawsze mogę oprzeć się czemuś, jeśli tak postanowię

Woda jest moim ulubionym napojem. Wypijam mnóstwo wody, by oczyszczać ciało i umysł

Napełnienie umysłu miłymi myślami jest najszybszą drogą do zdrowia

Moja szczęśliwe myśli pomagają mi stworzyć zdrowe ciało

Wnikam w siebie i łączę się z tą cząstką, która potrafi uzdrawiać

Oddycham pełną piersią. Głęboko nabieram oddechu życia, który mnie wzmacnia
  

Pozytywne afirmacje przebaczenia

Drzwi mojego serca otwierają się do wewnątrz. Przechodzę od wybaczeni do miłości.

Dziś słucham swoich uczuć i jestem łagodny dla siebie.

Wiem, że wszystkie moje uczucia są moimi najlepszymi przyjaciółmi.

Przeszłość minęła, nie ma więc już teraz władzy. Myśli chwili obecnej kreują moją przyszłość

Nudzi mnie bycie ofiarą. Odmawiam, by być bezradnym. Potwierdzam swoją siłę

Uwalniam się od tego, co przeszłe, i z radością wkraczam w „teraz”.

Kiedy potrzebuję pomocy, otrzymuję ją w samą porę i z różnych źródeł.

Mam silny system wsparcia i miłości.

Nie ma tak wielkiego czy tak małego problemu, by nie mogła rozwiązać go miłość

Jestem gotów na uzdrowienie. Chętnie wybaczam. Wszystko jest dobrze

Kiedy popełniam błąd, zdaję sobie sprawę, że jest to tylko element procesu nauki

Gdy zmieniam swoje myśli, zmienia się świat wokół mnie

Przez wybaczenie dochodzę do zrozumienia i mam współczucie dla wszystkich

Każdy dzień to nowa szansa. Wczoraj minęło, odeszło. Dzisiaj jest pierwszy dzień mojej przyszłości

Wiem, że stare, negatywne wzorce już mnie nie ograniczają. Z łatwością pozbywam się ich

Wybaczam i kocham. Jestem delikatny, łagodny. Wiem, że życie obdarza mnie miłością

Gdy wybaczam sobie, łatwiej mi wybaczać innym.

Kocham i akceptuję członków mojej rodziny dokładnie takimi, jacy są w tej chwili.

Wybaczam sobie swoją niedoskonałość. Żyję najlepiej, jak umiem

Nie jestem w stanie zmienić drugiego człowieka. Pozwalam innym być, jakimi są, i kocham też tego,  kim sam jestem

Mogę teraz bezpiecznie uwolnić wszelkie urazy mojego dzieciństwa i przejść do miłości

Wiem, że nie mogę wziąć odpowiedzialności za innych ludzi. Wszyscy podlegamy prawom własnej świadomości

Powracam do fundamentów życia: wybaczenia, odwagi, wdzięczności, miłości i dobrego humoru.

Każdy w moim otoczeniu ma mnie czegoś nauczyć. Jest jakiś cel naszego zetknięcia się w życiu

Wybaczam wszystkim w mojej przeszłości wszystkie ich błędy. Uwalniam ich z miłością.

Wszystkie życiowe zmiany, które mnie spotykają, są pozytywne. Jestem bezpieczny

Pozytywne afirmacje dostatku

Moje dochody ciągle wzrastają

Powodzi mi się, gdziekolwiek jestem

Jestem otwarty i gotowy na przyjęcie wszelkiego dobra i bogactwa Wszechświata. Dziękuję Ci, życie.

Jestem magnesem dla pieniędzy. Dostatek wszelkiego rodzaju mknie ku mnie.

Mam śmiałe plany, a potem pozwalam sobie zaakceptować nawet jeszcze więcej dobra od życia

Gdziekolwiek pracuję, jestem głęboko doceniany i dobrze wynagradzany

Dziś jest uroczy dzień. Pieniądze przychodzą do mnie oczekiwanymi i nieoczekiwanymi drogami

Mam nieograniczoną paletę wyboru. Szanse są wszędzie

Szczerze wierzę, że jesteśmy tu po to, aby wspierać się nawzajem i przyczyniać do wspólnego dostatku. Przekonanie to uwidocznia się  w moich codziennych kontaktach z ludźmi

Wspieram innych w ich drodze do dobrobytu, a życie wspiera mnie swoimi cudownymi ścieżkami.

Teraz wykonuję pracę miłości i jestem za nią dobrze wynagrodzony

Z przyjemnością posługuję się pieniędzmi, które przychodzą do mnie dzisiaj. Część oszczędzam, a      część wydaję

Żyję w kochającym, obfitym, harmonijnym wszechświecie i jestem wdzięczny

Jestem chętny, by otworzyć się teraz na bezgraniczny dostatek, który jest wszędzie obecny

Pieniądze to stan umysłu, który mnie wspiera. Pozwalam, by do mojego życia wniknął wyższy, niż kiedykolwiek wcześniej dostatek

Życie spełnia wszystkie moje potrzeby z wielką obfitością. Ufam życiu.

Promieniuję sukcesem. Powodzi mi się na każdym kroku!

Prawo przyciągania wnosi tylko dobro do mojego życia

Przechodzę od myślenia kategoriami braku do myślenia kategoriami dostatku i uwidocznia się to w   moich finansach

Rozkoszuję się bezpieczeństwem finansowym, które jest stałą cechą mego życia

Im bardziej wdzięczny jestem za dobrobyt i obfitość w moim życiu, tym więcej znajduję powodów do tej wdzięczności

Wyrażam wdzięczność za całe dobro w moim życiu. Każdy dzień przynosi nowe, cudowne niespodzianki

Reguluję rachunki z miłością. Cieszę się, wypisując każdy przekaz pieniężny czy zlecenie bankowe. Obfitość swobodnie przepływa przeze mnie

W tej właśnie chwili dobrobyt i moc są mi dostępne. Wybieram, aby czuć, że jestem ich wart i na nie zasługuję

Zasługuję na to, co najlepsze, i akceptuję to, co najlepsze, teraz

Uwalniam wszelki swój opór przed pieniędzmi. Pozwalam im teraz wpływać radośnie w moje życie

Dobro przychodzi do mnie zewsząd i od każdego













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz