3.05.2012

Cud marzeń.

 Namaste.!

Świętuję to miejsce w Tobie, w którym wszyscy jesteśmy jednością .!

Nie wolno mi stracić marzeń i pragnień. One ożywiają Moją kreatywność, miłość, świadomość siebie, szacunek, szczęście,  zapewniają zdrowie i długie życie. POZWALAM SOBIE MARZYĆ. Daję sobie czas na marzenia, wizje, plany i uniesienia. Moja wyobraźnia ponosi mnie w świat , w którym wszystko jest możliwe, a cuda są na porządku dziennym. Zamykam oczy i widzę  swoje obrazy przepełnione uśmiechem i szczęściem - jak przyjemnie siebie obserwować spełnioną życiem krzyczącą jeszcze jeszcze życie chodź do mnie, złapię Cię w ramiona i przebiegniemy po moim szczęśliwym niebie.

Uwielbiam marzyć bo tylko wtedy mogą się zrealizować ... 

Moja Magiczna Formuła Kreowania Życia, Jakiego Pragniesz :

Wyobrażam Sobie to , czego pragnę,
Bardzo pragnę to osiągnąć.
Wierzę , że to jest Możliwe 
Działam .!

Wizja bez działania to mrzonki, działania bez wizji to koszmar .
( przysłowie japońskie )

Korzystaj z Życiowych Szans :

* Wierzę w Swoje możliwości
* Poprawiam skuteczność i efektywność swoich decyzji
*Lepiej wykorzystuję czas
*Wzmacniam poczucie swojej wartości
* Zmieniam przekonania i paradygmaty 
* Żyję lepiej i mądrzej 

Cokolwiek robisz lub o czymkolwiek marzysz ... to się staje. 
W zuchwalstwie zawiera się geniusz, moc i magia. 
J.W.Goethe

Inspiracja  Ewa Foley - " Bądź aniołem swojego życia !"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz