7.05.2012

Jestem doskonała właśnie taka, jaka jestem.


Nie jestem nadmiarem ani niedostatkiem. Nie muszę udowadniać nikomu ani niczemu, kim jestem. Wiem, że jestem doskonałym wyrazem Jedności Życia. W nieskończonym życiu miałam wiele tożsamości, każda z nich była najlepsza na dany okres.

Jestem zadowolona z tego, kim i czym jestem obecnie. 
Jestem doskonała taka jaka jestem tu i teraz. 
Jest mnie tyle ile trzeba. 

Stanowię jedno z całym życiem. Nie muszę się starać być lepsza. 

Dzisiaj kocham siebie bardziej niż wczoraj.
Traktuję siebie jak kogoś, kto jest głęboko kochany.
Troszczę się o Siebie.
Rozkwitam Radością i Pięknem. 

Miłość jest moim pożywieniem, które wiedzie mnie do wielkości . Im bardziej kocham siebie tym bardziej kocham innych. Razem tworzymy jeszcze piękniejszy świat.Z radością uznaję swoja doskonałość Życia. ! I tak właśnie jest.

 Moja Louise L. Hay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz