2.05.2012

Miłość do siebie

Moja miłość jest potężna. 

Traktuję Siebie jak kogoś, kto jest głęboko kochany. Wszelkie wydarzenia przychodzą i odchodzą; jednak pośród tej zmienności moja miłość do Siebie pozostaje niezmienna. To nie próżność ani zarozumialstwo. Ludzie próżni i zarozumiali noszą w sobie nienawiść do Siebie, które kryje się za przeświadczeniem : " Jestem lepszy do Ciebie ". Miłość własna jest po prostu uznaniem doniosłości cudu własnego istnienia. Kiedy naprawdę kocham Siebie, nie mogę zranić ani Siebie, ani żadnej innej osoby. Dla mnie odpowiedzi.ą na wezwanie do życia w pokojowym świecie jest bezwarunkowa miłość. Zaczyna się ona samoakceptacją i miłością ku sobie. Już dłużej nie czekam na własną doskonałość, aby móc wreszcie siebie pokochać. Akceptuję Siebie dokładnie taką, jaka jestem tutaj i teraz . 

Miłość wprawia mój świat w  ruch.

"Medytacje leczące duszę i ciało " Louise L. Hay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz